Thursday 4 July 2013

~ rOOmate ~

Assalamualaikum , sabar , semua orang akan kata aku untuk terus bersabar tapi kali ini aku memang dah hilang SABAR ! penat tahu ada roomate tak guna mcm kau nie ? pengotor nak mampus , arghhhh ! tension aku , aku bukan nak bukak aib tapi aku nie manusia tahu , kadang-2 aku buat kerja , aku mengemas , dari aku ikhlas buat sampai jadi dah tak ikhlas lagi . keturunan belah mana kau nie haa sebenarnya ? pengotor , tapi pandai pulak kan kau pakai selipar kat tempat kotor taknak pulak kau bersihkan, owh lupa , kau kan orang kaya , tepi-tepi rumah kau semua yang duduk semua artis-2 , mana ada orang biasa , kau je orang biasa , kan ? 

Seriusly aku ckp , kau taklah cantek mana pun , kau je yang perasan cantik , lagipun cantik kau tu tak guna sebab kau pengotor , produk rambut tak payah cakap kan , ada berapa produk rambut kau , muka , badan , semuanya lah , mcm anak orang kaya , puihhh , padahal aku tahu kau cuma orang biasa-biasa , mak kau sendiri tak kerja , ayah kau pun dah tak ada kan? kau umpama tin kosong bila bercerita , owh , aku cuma pendengar dan aku tak pernah percaya , kau makan semua makanan orang puteh nunn , makaroni , cheeze , spaghetti , mcm-2 , ala-ala orang putih , dan kau juga berbangga bila kau tak tahu masak , kalau aku , sumpah aku malu.

lagi satu aku nak cakap , kesian pakwe kau yang hantar kau sampai 2,3 pagi tu , dia tak tahu kau nie sebenarnya mcm mana , betapa pengotor nye kau , nak tahu tahap pengotor kau mcm mana ? sampai cadar kau yang kau tidur hari-hari pun kau tak pernah cuci , bila kau tidur badan kau gatal-gatal pandai pulak kau bising kan? pandai kata tak boleh tidur badan gatal-2 , best kan ayat aku ? ayat aku mmg kaww , " mmg la , cadar &*^ mana pernah basuh " , ada terkesan dihulu hati ? aku harap kau sedar , tolong jadi pembersih , semperti mana kau melawa bila nk keluar dengan pakwe kau tu , 

aku tak pernah halau kau dari bilik nie , kau sendiri yang keluar , kau cuma balik untuk amek baju , basuh baju dan kau keluar balik , aku sikit pun tak kisah kalau kau mati kena gelek , bukan hal aku , tapi tolong bersihkan tempat kau yang mcm sarang ular tu , kau terasa ye kenapa aku ada katil kau cuma ada tilam ? mak aku belikan aku katil sebab kau suka pijak tilam aku , kau tahu tilam tu tempat aku nk tidur kau still pijak , kadang-2 keluar bilik air pun kau pijak , sebab tu aku selalu tukar cadar , dan cadar aku ada 3 , bukan tu je , kau tak ada manners , kau tahu kau antara manusia yang paling susah nak buang air besar kan ? dan kau dengan selamba badak kentut dekat aku , dalam ruang bilik yang terhad , udara yang sedut tu kentut kau ! bukan sekali tapi banyak kali , sumpah aku rasa nak menangis dengan kau nie , 

bila aku move on kat luar , dekat ruang tamu , kau pun datang menyibuk , kau belikan meja yang besar dan kau letak kat tengah-2 ruang tamu , meja aku dah jadi tah kemana , tolonglah paham , situ tempat aku belajar , kau kan dalam bilik , then aku ckp kat kau " tolong kebelakang sikit , ain pun nk belajar jugak , takkan nk belajar sensorang ", ya aku mengaku mulut aku mmg pedas , kau terasa? sila fikir-2 untuk pindah dari rumah ini kerana aku sikit pun tak heran , hatta kau pun suka duduk rumah kawan kau kan? daripada jadi pelarian lebih baik pindah je , senang keje semua orang , aku pun senang , tak ada terlibat dengan manusia pengotor mcm kau , dan , kesian kau kenapa kau cabut kad birthday yang pakwe kau bagi ? " you may fall from sky , you may fall from tree , but the best place is to fall in love to me " , ayat tu aku ingat sampai sekarang , kau pun tampai kat cermin kan ? ape kau hengat aku heran , pakwe kau mesti dah buat masalah ye dakk ?? sebab tu kau tanggalkan , padan muke , aku malas nk terlibat dengan manusia mcm kau , sumpah aku malas dan aku benci , bye

No comments:

Post a Comment