Thursday 30 May 2013

~ saya mintak strawberi ~

Assalamualaikum , dengan ini aku nak bagitahu , esok aku nak balik kedah dah , HAHAHA ,, yeay yeay seronok nye aku , okeh fine tipu , bila balik kedah mula la aku nk serabut , nak mcm-mcm , kelas ganti lah , test , quiz , sumpah aku busy , dan aku senanye tak suka keadaan gelabah , serabut cenggitu tahu ,, =..=

baiklah ,, disebabkan aku nak balik besok , jadinye hari nie aku keluar lagi dengan dia , semalam pun aku keluar jugak , semalam pergi berbuka puasa sama-sama , aku puasa semalam , jadi dia temankan aku berbuka , aku yang mintak , sebab selama nie aku tak pernah pun berbuka puasa dengan dia , masing-masing busy dengan hal kuliah , kadang-kadang aku balik , dia tak balik , mcm tu la sebaliknya , math kate vice versa , haha , seronok sebenarnya makan sama-sama , walaupun dah selalu makan sama-sama tapi aku rasa semalam lain sikit , mungkin sebab aku puasa kot kan ,, aku suka tengok dia makan , tengok dia kenyang :) 

tadi sebenarnya petang tu aku tertidur , then terkejut dengar bunyi message dari dia , dia kate pergilah siap-siap , dia nak datang , sebab kitaorg plan nak pergi habiskan baucer , then aku teman dye pergi gunting rambut , nak tahu mcm-mcm nama gaya rambut lelaki nie , spark la ape la ,, haha ,, entah betul tidak aku sebut , masa dekat kedai buku , mulut aku muncung , sebab phone aku tertinggal kat umah , kacau bilau kepala aku pk mne aku letak , last-2 aku cilok tepon dia and tepon rumah aku , nasib baik tepon aku ada , fuhhhhhh !!!

dan aku mula membeli barang-barang dikedai buku , aku amek pen , aku letak balik , aku tengok pulak marker , aku letak balik ,, arghhhh !! susah sungguh nak beli barang , padahal baucer buku aku 50 je , yang pakwe aku tu 100 kot baucer dia ,, aku tak tahu berapa kali aku tawaf kedai buku tu tapi satu barang pun aku tak amek lagi , hahaha ,, mesti org yg ikut aku tu panas hati , bile la nk blah mkck nie kan ? kekeke , aku mmg cerewet , susah aku nk beli brg ,, hehe .

lepas habis aku bayar guna baucer buku , aku pergi teman pakwe aku gunting rambut , mcm makwe mithali kan teman pakwe g gunting rambut ? hahaha,, padahal aku sorang je perempuan dalam kedai gunting rambut tu , sekejap je gunting rambut , lelaki bukan rambut panjang pun kan , then pergi makan kat kedai then aku pergi jenjalan kat proton city :)

bila nak balik , rasa sebak la jugak , sebab lepas nie masing-masing dah jauh balik , tapi aku fikir jugak , kan dah biasa mcm tu , sabar sahaja la , dan aku harap , bila dah jauh nanti kurang lah kami gaduh , sebab pada aku gaduh tu penat , sumpah penat , aku nak buat benda pun semua tak kena , aku tahu belum tentu dia jodoh aku lagi tapi aku masih boleh berdoa kan ? berdoa pada allah supaya dia itu jodoh aku , ye , semoga kekal sampai bila-bila , lagipun 1 jun nti cukup lah hubungan aku dengan dia tu selama 2 tahun 6 bulan , tak pernah lagi aku bercinta selama nie , paling lama pun setahun aje , aku harap ini lah yang terakhir .

hari tu dia pergi cameron highlands , konvoi ramai-ramai dengan kawan-kawan dia ,, dan aku ada lah kirim kat dia strawberi , dan jugak barang yang boleh aku simpan buat kenangan , kau orang nk tahu dye bg ape? dye bg bantal strawberi n keychain strawberi , haha ,, ini strawberi yang tak akan busuk dan rosak , kecuali kena air liur basi , terima kasih bnyk-2 , i appreciate so much , :) 




No comments:

Post a Comment