Monday 27 May 2013

~ its a DATE again , PROTON CITY ~

Assalamualaikum , oh yea again aku dekat rumah sebab tu aku update blog , ahhh , bnyk kali dah mention aku akan update blog bila aku balik kan ? kalau ada tekanan jiwa je aku update bila kat kedah , okeh finee , next story ..

walaupun dah bnyk kali , tah berapa puluh kali keluar date , kali nie aku keluar lagi , ekekek , lama dah tak jumpa , walaupun baru sebulan tapi pada aku tu dah lama , HAHAHA , baiklah poyo disitu , hehe , ape guna duduk tg malim sesama tapi tak keluar date kan ? dah alang-alang aku dengan dia sama-sama cuti , keluar je lah koje nye , hekhek .. 

keluar dalam pukul 3 ptg sebab dia yang msg aku ajak keluar sebab dia nak pergi pejabat pos bayar bil semua , then tak apelah aku siap-siap dan tunggu dia datang jemput * selalu kalau nak keluar memang dia akan datang ambil dan hantar * , bila dia sampai depan rumah aku pun keluar , masuk kereta terus dia bagitahu " tadi ramai gila orang dekat pejabat pos , malas nak tunggu turn " and i was like " haaa ?? buat rugi amek no giliran je " , but thats okeh , biarkan sahaja ..

First destination , pergi habiskan baucer dekat kedai kasut sukan , dia beli kasut , dan 3 pasang stokin sebab nak habiskan baucer yang berharga 100 , ada lagi 100 , bnyk kan baucer dia ? dan aku punye baucer tinggal 50 je , itu pun tak tahu nk beli ape ,, tempat kedua , cari kedai makan , aku nk makan kedai melayu je tapi dia nak kedai mamak , oh yeah , aku sebenarnya dah biasa makan kedai mamak ni , sejak bercinta dengan dia kalau makan mesti kedai mamak , pelanggan setia sungguh =..= 

dan last , baru pergi proton city , ambil gambo , hahaha ,, mcm-2 gaya yang tak jadi ,, tapi cukup lah tu , lawak tu mampu buat aku gembira , hekhek .. yang paling tak boleh blah , aku tukang amek gambo , dye jadi model, mcm terbalik kan ? patutnye aku la jadi model dye amek gambo ,, balik pukul 6 sebab dye nak tengok cite mende tah kat tv3 , jiwang bhaiii , layan citer melayu lagi , HAHAHA ,, just take a look at our pictures , bye :)












No comments:

Post a Comment