Tuesday 7 May 2013

~ Back to Normal :) ~

assalamualaikum , again , aku tunaikan janji aku untuk kerap update status , walupun aku tahu tiada siapa yang baca kan ? HAHA , actually aku tak berharap pun , ini cuma luahan apa yang aku rasa sahaja. Stop , aku teruskan cerita okeh ? 

Biasalah kalau bergaduh dalam sesuatu perhubungan kan ? tak pelik dan benda normal , tapi kadang-kadang benda mcm ni akan buat orang yang menghadapinya itu serabut , sama mcm aku , aku cukup serabut , alhamdulillah kami dah okeh , bagaimana kami okeh ? rahsia lah :) 

walaupun aku kadang-kadang rasa ragu dan kurang percaya pada dia , tapi apa yang kawan-kawan dia bagitahu dekat aku tu dah cukup membuktikan yang dia juga seperti aku , sayang dan saling memerlukan , walaupun panjang lagi perjalanannya tapi aku sentiasa berdoa agar akan ada jodoh antara kami berdua.
" mana ada lah , miel sayang kau sorang je " , " kak aien jgn la mcm nie , miel syg kak aien sorang je , dekat kelas mana ada dia nak cakap dengan perempuan " , " kak aien nk tahu tak hari tu miel marah kitaorg salah sebut nama kak aien " , " nanti bawaklah ain tu datang melaka belikan baju untuk dia - penjual jersey " .

aku akan sentiasa berada pada sisi dia walau sesusah mana pun hidup dia , dan sekarang aku rasa sangat risau , kenapa ? RESDUNG , sangat teruk , kadang-kadang kesian aku tengok muka bengkak-bengkak sebab jerawat , i will try to find product that can cure the illness , i promise , like what i said , my love is not on the physical appearance , but heart , SEKIAN



No comments:

Post a Comment