Saturday 27 April 2013

kita berjumpa tapi aku KECEWA dan sangat KECEWA :'(

Assalamualaikum , baru dua hari tapi aku dah mula nk berjinak untuk selalu update blog , suatu perkembangan positif kan ? HAHA , aku kan malas nak update blog , kadang-kadang dua bulan sekali baru aku update satu entry.

Hari ini sepatutnya hari yang sangat aku suka , memang aku tahu dah banyak kali aku keluar dengan dia tapi hari ini lain sebab dia bawak kawan satu kolej dengan dia. Biarlah aku cerita ape yang terjadi hari ini. Dia ambil aku dalam pukul 2.30 petang mcm tu dekat rumah aku , bawak kereta . Sungguh aku gembira , dekat sebulan lebih aku tak jumpa dia , hari ni aku jumpa dia , seronok tak payah nak kata , destinasi pertama kami pada waktu tu ialah kfc , sebab aku sangat la nk makan kfc , dah mcm orang mengandung , sampai terliur tengok iklan kfc dekat tv. Lagipun masa tu aku dah janji dengan kawan sekolah aku , nak jumpa dekat kfc .

Lepas makan dekat kfc , aku pergi pulak dekat secret recipe , sebab kawan aku , baizura kerja situ , kitaorg kawan sekolah , tapi kekal berkawan sampai sekarang. Bercakap dan terus bercakap , pakwe aku cuma duduk dengan kawan-kawan dia je , bersembang ape tah , lepas tu tengok hanset , online agaknye sebab kan ada wi5 percuma , biarkan . aku terus menyembang , seronok sangat , bila lagi nak gosip-gosip kan ? kitaorg amek gambar , mcm-2 post , nti aku kasi tunjuk satu gambar . HEHE.

Lepas tu kitaorg pergi pasar malam TG MALIM, perghh , bapak ramai orang , pakwe aku parking kereta jauh pulak , dah la aku comel , berpeluh den nak berjalan , knp aku pergi pasar malam ? sebab pakwe aku ngan kawan-kawan dia nak pergi beli jersey yang sama , aku ulang okeh , yang SAMA ! dah mcm gay 3 orang , HAHAHA ,, ada dalam satu jam lebih aku dekat situ , ikut orang lelaki pergi shopping tu penat tahu ? dorang pun mcm kita jugak , pilih baju berjam-berjam , satu kedai ke satu kedai tapi beli nye takde , erghhhhh !! last-2 aku ambil alih conversation , aku yang uruskan kedai mana , baju mana, beru bergerak cepat sikit .

Lepas tu aku pergi pulak proton city , saje tunjuk suasana proton city dekat kawan-kawan dia tu , MASALAH dia timbul bila aku mula kecil hati dengan perangai dia tu , aku tak tahu kenapa dan nak cerita mcm mana , apa yang aku tahu , aku sangat kecewa dan teramat kecewa , sampai masa dia balik hantar aku pun aku terus masuk rumah, pandang dia pun tidak , aku tahu aku siapa , aku sedar aku siapa , tak ada kepentingan pun untuk dia , biarlah , aku nak berdiam diri , sampai bila-2 , kan aku dah kata , when i start to keep silent , i will keep silent forever , bye , bye 


No comments:

Post a Comment