Monday 29 April 2013

hati aku sudah sihat SEPENUHNYA :)

Assalamualaikum , aku dekat kedah sekarang , agak ajaib kan bila aku dekat sini tapi aku buat entry baru ? HAHA , selalu bila aku dekat rumah je aku buat entry , itu pun kalau rajin lah kan , hehe , so , aku balik sini ada la dalam 1 hari nak masuk 2 hari mcm tu , tapi nanti hari rabu aku balik tg malim balik , yeeehaaaa ! , nak mengundi woiii ,, walupun aku belum layak lagi mengundi tapi aku tetap rasa kemeriahan dia , mcm hari raya you alls ! Sebenarnya lah kan , aku nak cerita nie, hari rabu cuti pekerja tapi sebenarnya aku ada kelas hari khamis cuma aku terfikir nak ponteng aje , kome bayangkan ek , dekat kedah nie dia akan cuti setiap minggu jumaat sabtu kan ? hari rabu cuti pekerja , jadinya hari khamis je la ada kuliah , sebab tu aku nak buat cuti sendiri , bila aku buat cuti sendiri , aku akan cuti dari 1 mei sehingga 7 mei , woooww !! seminggu okeh :)

Fine , entry kat atas tak ada kena mengena dengan ape yang aku nak cerita sebenarnya , mukadimah sahaja , HAHA , hati aku dah pulih sepenuhnya , entry sebelum nie aku cakap aku kecewa kan ? ya , memang aku kecewa time tu tapi itu sebelum aku tahu kisah sebenarnya , sebenarnya aku merajuk sebab aku check lah hanfone pakwe aku tu , then sampai dekat message dia letak password , kalau korang yang perempuan , ape korang rasa ? rasa mcm ada sesuatu yang terselindung kan ? tambah-tambah bila aku suruh letak password dia tak bagi , sumpah aku nak menangis , mengamuk , marah tahu ? 

Malam tu , sebenarnya aku nak balik kedah nie , jadi siang aku keluar la dengan dia , dia hantar mesej dekat aku suruh balik elok-2 , aku ignore je , then dye mesej lagi , pada aku , aku tetap tak ada mood , sampai la esok nye dye mesej aku , lepastu aku reply dan aku terus tanya , kenapa letak password dekat mesej ? dia cakap dengan kolej dia ada orang yang suka bce mesej-2 dia , kalau mesej peribadi aku dengan dia , mcm sayang-2 ke ape deme bce , malu lah kan ? aku pun malu kalau msej aku orang bce.

Terus dari situ aku terfikir , a'ah lah kan ,, betul jugak tu , then bila datang satu soalan " kenapa mse aku suruh dia letak password dia tak letak ? " , sebab masa tu dia tengah bawak kereta , dalam kereta tu ada 4 orang nyawa termasuk diri dia , jadi mmg patut dia tak buat ape aku suruh kan ? dan mmg tidak patut lah aku tarik muncung seribu , mata bergenang ngan air mata bagai nak rak , tegur tak dilayan , ohhh serius aku bodoh disitu , tapi kalau tak diberitahu mesti lah aku akan fikir mcm tu kan ? semua orang akan buat persepsi mcm tu jugak , fine , baiklah aku salah , alhamdulillah , semua sudah baik mcm biasa , aku bersyukur sgt , nanti dia jnji bila aku balik tg malim kitaorg nak keluar lagi , kali nie berdua bukan dengan kawan-2 , hekhek , bye :)



No comments:

Post a Comment