Wednesday 20 February 2013

okeh fine , aku akan update blog nie , SEKARANG !

assalamualaikum , okeh fine sekarang aku akan update blog aku yang bersawang ni , sebenarnya , hari-hari aku bukak blog ni tapi aku tak tahu nak update ape, HAHAHAHA , kadang-kadang ada benda aku nk update tapi aku cuma simpan dalam hati dulu , kekonon mcm ni la hati aku tu berbicara , chewahhh ! " rasa mcm nak update pasal %&*# tapi nanti lah dulu , esok ke " , kau tengok betapa jahatnye hati aku tu kan ? 

aku bukan nya tak nak update tapi ada masa-masa yang aku rasa ada cerita nk aku ceritakan , baru aku update ,, actually , blog ni lebih kepada diary dan isi hati aku , aku buat blog ni bukan untuk ceritakan perihal manusia lain , ataupun bnda-2 lain , macam blogger-2 yang lain , ini cuma diari aku , ape yang aku lalui hari-hari , aku akan catitkan dekat sini , walupun bukan hari-2 la kan , HAHA , dua bulan sekali punye update . Lagipun aku rasa tak ada siapa pun yang duk baca blog aku ni , benda merepek banyak la kan , HAHA , btw , kepada yang sentiasa baca setiap entry aku , dan berhajat nak aku buat entry lain sebab dah naik jemu baca entry lama , sila lah letakkan jejak kaki anda dekat komen pada entry-2 aku yang teratas , bila aku baca , directly ye , aku akan update terus blog nie , HAHAHA , biarlah aku nak perasaan pun , kau ada ? 

hari tu aku pergi dating lagi , dekat WANGSA WALK , KUALA LUMPUR , mestilah dengan si encik buah hati , tapi kali ni special sikit , sebab aku jadi minah REMPITTTTT !! aku cuma jadi pembonceng je , bukan pembawa motor , gila kau nak suruh aku bawak motor tengah jalan raya tu ? ada lesen kereta pun aku tak pernah usik , jangan mimpi lah kan . Baiklah , mari aku ceritakan liku-liku perjalanan ke sana , HAHA .

aku pergi naik ktm , dari tanjong malim dan akan berhenti di BANDAR TASIK SELATAN . kenapa aku pergi naik ktm pulak eh ? sebab si buah hati tu dia dalam perjalanan balik ke tg malim dari melaka tapi akan singgah dekat wangsa walk ni sebab kawan baik dia , RAZMAN , nak jumpa awek dia yang baru dia kenal dan baru bercinta , kira time tu dorang nie bercinta jarak jauh , tak pernah jumpa pun lagi , ada la dalam sebulan dorang bercinta macam tu , korang paham tak ape aku cerita nie ? paham sendiri lah yea , HAHA .

aku malas nak cerita masa dalam perjalanan naik ktm tu , biasa la , apa la yang ada dalam ktm tu selain dari bunyi bising dan memerhatikan orang keluar masuk ? pastu dengan orang yang tidur , kan ? cuma aku tak tahan je la bila bnyk foreigner naik ktm , bangla , nepal, tension aku, kadang-kadang terfikir kat hati aku nie , aku ni duduk MALAYSIA ke BANGLA haaaaaaaaa ?? sabar ain sabar ,,, macam-macam bau kau tahu ?? eeeee =..=

sampai BANDAR TASIK SELATAN , aku pun msg la si buah hati , " dah sampai dah " , HAHA , simple mimple punye msg , selepas ditolak tambah darab bahagi incident kat situ , berjumpa lah aku dengan buah hati .. dia bawak pergi kat parking motor , aku pakai helmet yang aku bawak dari rumah , dan vroomm , vroomm , kitaorg pergi kat mall yang ditetapkan . sampai dekat wangsa walk mall , razman msg awek dye , MIRA , dan waktu tu mira otw nk datang , aku tak tahu la mcm mana pertemuan kali pertama dorang , sebab bukan aku ngn buah hati yang pergi jemput , razman yg pergi .. HAHA

well , like usual , kitaorg la yang paling bnyk ckp , i mean , aku dengan buah hati , sebab ape? sebab kitaorg dah lama , manakala razman ngan awek dye baru lagi , sebab tu dorang malu-malu kot , HAHA .. but it was okeh , sangat seronok pada aku , sebab dorang baik , ada buat lawak semua kan ,, aku, buah hati dengan razman dah mmg kenal lama , dari sekolah lagi .. aku dah penat nak tulis , tengok gambar sendiri lah ye , yang penting , jangan gelak pada gambar aku terutama pada satu gambar ini , aku nak tumbang masa nak naik motor , HAHAHA , aippp !! jgn gelak ! okkbaiii

                          haa , nie la pasangan yang baru bertemu tu , hekhek , kitaorg teman je :p


           tukang teman a.k.a dating sekali , HAHA , pucat nye muke akuuu , dah la bulat pulak tu , hermm 










p/s : ada gaya minah rempit tak ? omg , mmg gambar aku buruk sgt =..= , bye bye !!


No comments:

Post a Comment