Sunday 20 January 2013

JANUARY is our month !! :)

Assalamualaikum , hollaaaaaaa .. HAHA , test suara sikit , apa khabar anda semua ? aku sihat je , maaflah sebab baru nak update blog , you know i little bit busy la lately , tapi sekarang dah tak sebab dah hbs exam ! yeahh !! tengah cuti sem la nie kiranya , merdeka sementara , lantak lah , jnji ada kan ? so now , aku dekat rumah , sebab tu la boleh update ni haa, kome mesti tahu kan busy aku mcm mana ? kalah perdana menteri * padahal bukak fb hari-hari , penipu * HAHA , alah , aku pakai broadband je kat kedah , ada had limit , nti quota hbs kan , aku mmg kedekut sikit , hehe,, untuk mse depan wooii , okeh stop , bnyk mengarut , lets continue with the true story .

January is our month , you know why ? let me describe something to youuu all , HAHA , gedik makcik nie , kasi lempang sikit , grr ==" , baiklah , yang pertama kenapa aku ckp mcm tu ialah , January adalah penyatuan dua hati untuk bercinta , aku la tu dengan pakwe , HAHA , mcm-mcm minah nie la kan , hehe  kira kitaorg declare pada tarikh ini 1 JANUARY 2011 , singkatan dye ialah , 1/1/11 , haa , cantek tak tarikh tu ? HAHA , alhamdulillah , pada 1/1/2013 , genap la dua tahun hubungan kami , mcm-mcm dugaan yang ada , kalau time marah tu rasa mcm nak gigit telinga capang pakwe aku tu sampai putus , tapi tak sampai hati sebab sayang kan , HAHAHA , setakat nie , gaduh mcm mana pun , kitaorg tak pernah la tak tegur berhari-2 , minggu-2 , bulan-2 , paling lama 24 jam je , lepastu ada la yang akan mengalah dulu.

nak tahu kami mengalah mcm mana ? kome je tahu okeh ? deal ? sape bocor rahsia merajuk 5 minit ! HAHA .. okeh , kitaorg kalau gaduh , dua-dua pun ego , sumpah okeh , ego aku sangat tinggi mcm gunung , sme la mcm pakwe aku jugak , tapi gaduh mcm mana pun , kitaorg tetap baik balik dalam masa 24 jam , ALHAMDULILLAH , cara kitaorg is , kalau rasa dah rindu sgt tu kan tapi dalam hati tetap ada ego kekonon mcm nie la ayat dye " ahhh , bukan salah aku pun , biakan je , weeekkk !! " tapi tapi tapi , ego tu terpaksa tolak tepi , sebab sayang , kalau dah tahap ego sgt , tapi rindu , HANTAR MSG KOSONG ! itu la cara kami , cth eh pakwe aku anta msg kosong , aku tahu la tu tanda nak berbaik , sme la mcm aku jugak , tapi aku saje jugak cari pasal kadang-2 , aku reply balik " ye" " ape " , bia dye tahu aku merajuk , HAHAHA .. kalau syg hubungan , mengalah okeh ? tak kira la sape-sape pun , nasihat aku nie .. 

ada mcm pakar cinta tak ? HAHA , fine stop ain , stop! yang kedua , JANUARY adalah bulan dimana kami dilahirkan kedunia nie ,, yup ! kitaorg lahir tahun yang sama , bulan yang sama tapi tarikh yang berbeza .. aku 14 JANUARY 1992 , dia 19 JANUARY 1992 , cuma beza 5 hari je , tapi kitaorg belum pernah sambut sekali lagi , mcm beli kek ke ape, cuma wish dekat hanfone je , and dekat fb , sebab masing-2 ada komitment dengan study masing-2 , aku paham , aku tak terlalu mengharap sgt , sebab takut tak jadi , tapi aku sentiasa berdoa agar jodoh kami itu ada sampai bila-2 .. doakan kami kekal sampai bila-bila , amiinn , BUBYE :) 






No comments:

Post a Comment