Tuesday 25 December 2012

Seharian memporak-perandakan blog ! pheeww !

assalamualaikum , lama kan wa tak update blog ? HAHA , actually hari-hari buka facebook , tapi tak ada kesempatan nak update * saje malas sebenarnya * , lately memang busy sangat-sangat la dengan assignment , test , quiz semua , kalau tak busy dengan semua ni memang bukan pelajar lah kan ? ALHAMDULILLAH , semua dah selesai , dah siap hantar , dan test , quiz semua dah lepas , sekarang tinggal study week * dah lepas 4 hari sebenarnya * , aku dah siap pergi melaka bagai , HAHAHA .. fine , stop cerita pasal benda mengarut nie ..

hari ni terdetik dekat hati aku nak tengok blog , dah alang-alang bukak blog tu aku edit la sikit blog nie , tak lawa pon okeh , aku tahu lama dah , baru je belajar buat header blog , memang tunggang langgang header aku nie , tapi biar lah , ini yang terbaik , HAHA .. baru mula belajar okeh , follower aku pun tak banyak macam blogger yang lain , aku tak kisah sebab aku bukan selalu bukak blog mahupun update blog nie , sebab tue la nuffnang pon aku tak letak , HAHAHA , tak laku nanti , huuuuu ..

cerita pasal boyfriend saya , dia dah pergi belajar dekat melaka , aku dekat kedah , haaa , sorang selatan sorang utara u .. takpelah , janji dekat dihati sudah kan , btw , tak sabar nak tunggu 1/1/2013 nie , tahu knp ? sebab kitaorang dah genap 2 tahun , tak lama macam hubungan korang yang 4,5 tahun tu tapi aku bersyukur , sampai ke tahap ini hubungan kami , tak payah cerita onak duri , dah memang berduri-duri pun dan alhamdulillah , kitaorang dapat laluinya sama-sama , hope kekal sampai bila-bila .. amiinnn , bye !



cantik tak header kite ? HEHE , simple je :)



No comments:

Post a Comment