Tuesday 13 November 2012

We Never Ever Going To be Together ,

Assalamualaikum , aku tak tahu kenapa , hari ini hati aku membuak-buak sangat nak update blog , HAHA , sebab ada sesuatu yang nak aku ceritakan , sejak kebelakangan ini lah kan , fikiran aku ni terfikir tentang EX iaitu bekas teman lelaki sebelum ini , HAHAHAHAHA , ape ke sewel kepala otak aku ni tak tahu la , sebelum tu , aku ingatkan disini , aku hanya teringat sahaja , bukan nak get in balik ke ape , aku dah ada seseorang yang lagi baik dari mereka , dan aku harap , sampai bila-bila aku kekal dengan yang sekarang , amiiiinnn ,, 

dear ex , 

semoga kehidupan semakin baik , memang tak dinafikan , bila kita pernah sayang akan seseorang dan meletakkan mereka dihati , sedikit sebnyk kenangan tu akan kita ingat kan ? malas nak ungkit banyak perkara , semua sudah tinggal kenangan , aku hanya mampu berdoa agar kehidupan anda sihat dan sejahtera , btw , dekat 3 tahun kita dah tiada ape-2 kan , pejam celik memang dah dekat 3 tahun , amaizing kan ? aku dah mampu hidup tanpa kau , kalau dulu aku tak mampu , sekarang aku dah mampu , terima kasih sebab kau lepaskan aku dulu , penderitaan yang aku tanggung dulu dah ALLAH gantikan dengan sesuatu yang lebih baik sekarang , aku bahagia dengan insan yang aku cintai sekarang , dan aku harap kau pun begitu , maaf , aku tak boleh nak terima kau sebagai siapa-2 pon dalam hidup aku lagi , hatta sebagai kawan , aku dah maafkan segala kesalahan kau , tapi untuk menerima kau semula , suatu yang mustahil , lagipun , aku tak rasa kau ingat aku lagi , kan ? terima kasih atas segalanya , lepas 3 tahun hari ini aku teringat dekat kau , semoga kau bahagia weh , aku doakan .. kau nak tahu , sampai sekarang lagu data permaisuri tu aku tak boleh dengar , hebat kan penangan lagu tu ? memang hebat , sebab kau yang nyanyi , kau cakap aku permaisuri dalam hidup kau , dan aku masa tu menghayati lirik lagu tu sampai sekarang aku ingat lagi , akhirnya kau hancurkan hati aku .. HAHA , ape-2 pun , itu semua kenangan , yang akan aku ingat sampai bila-2 , aku terima segalanya , alhamdulillah , aku bahagia sekarang ..


HIDUP PERLU DITERUSKAN , DAN AKU BAHAGIA SEKARANG , DENGAN MUHAMMAD IZZAMIL BIN SUHAIMI , BYE !







3 comments:

  1. Salam ..im also ain ! btw nice post ..Pengalaman y sama !:') ada masa singgah sini http://likeskooltyme.blogspot.com/ .

    ReplyDelete
  2. wslm , pengalaman tu mengajar kita bnyk perkara kan , dia tetap akan jadi kenangan sampai bila-bila :)

    ReplyDelete
  3. A'ah .. betul tu.. Apa pun harap Ainnur happy with u Life and ur Love and Doakan Saya spya Move on in my Life too ... ! :)

    ReplyDelete