Wednesday 15 August 2012

shopping raya di AEON RAWANG with my SAYANG :)

TODAY is wednesday bersamaan 15 ogos 2012 , aku dan pakwe telah pergi shopping raya di AEON rawang .. opssss ! bersama adek aku atiqah juga .. hehe .. well , dalam perjalanan pergi , kami bertiga bernyanyi riang ,, lagu raya jer yg ada kan.. hehe.. dan sesampainya di AEON tue , kami parking kereta , ambil tiket parking dan mula berjalan .. adik aku pergi kat ladies site ( dia nak pilih baju ) dan pakwe aku pulak pergi dekat men site ... aku ? terbahagi kepada dua la.. sebab nak kena teman dua-2 kan .. mula-2 pergi teman adeq aku mencari baju dia .. satu level tue aku round tapi satu pon pilihan aku tak diminati adik aku .. well , takpe , dia cari sendiri pulak , aku nak pergi tukar shift .. wakakaka :-D

apabila bersama dengan si buah hati pengarang jantung aku ini , lain pulak kerenahnya , sayang aku nie suka buat pilihan bnyk-2 , bila ada yg berkenan , dia pergi sorok dulu pilihan yang dia berkenan kan tue dan pergi cari pilihan yang lain .. haaaa ?? lain kan ?? HAHA ,, tapi alhamdulillah la , apa baju yang dia suka tue pada aku menarik jugak .. aku suka pilihan dia.. hehe.. dia bg aku dua pilihan mne nak pilih so , aku cuma pilih la baju mne yg menarik ,, size pada dia tak jadi masalah sbb size dye mmg M punyer , dari dulu sampai sekarang mcm tue la size baju dia.. aku kalau beli baju kat dye pon tak payah try-2 dah , mmg muat punyer.. hehe.. yang menjadi masalah tue adalah bila dia nak beli seluar ,, rupa-2 nya pattern seluar lelaki nie mcm-2 jenis , ada yang straight cut , slim fit , slim straight ,,, warghhhh !! pening nak pilihkan dowh ! dia nak yang slim fit , tapi tak ada size pulak , size besar ade lah ,, seluar dia nie size 30 atau 31 ajer , size selain tue besar tak pun kecik .. haiiiii lah ! yang lawak tue , disebabkan terlalu bnyk sgt pilihan seluar yang dia nk try , sampai BELT , atau tali pinggang yang dye pakai ROSAK ! wakakakakaka ,, nk tergelak guling-2 kat situ bile tengok seluar yg dye pakai longgar .. hahahaha ... last-2 dia cabut tali pinggang yang dia pakai tue bagi aku simpan sambil mulut muncung mcm nenek tua :) 

aku gembira dapat tolong kedua-2 mereka ini .. bialah aku tak dapat beli baju untuk aku pun asalkan mereka gembira ,,, aku rasa promoter kat sana mesti ingat aku nie isteri kepada sang suami yang nak beli baju dan seluar ,, HAHAHA ... my husband to be belikan roti tadi buat berbuka .. haha.. seronok sgt ,, kenangan yang akan aku abadikan sepanjang hidup selamanya ,, harap-2 hubungan ini kekal lah ke akhir hayat , amiiinnnnnn :) , i love u MUHAMMAD IZZAMIL SUHAIMI ..





No comments:

Post a Comment