Thursday 16 August 2012

NIKON is now MINE !! ALHAMDULILLAH

semalam pergi rawang , hari ini aku pergi berjalan ke pekan tanjong malim pulak , actually , aku pergi pekan hanya untuk satu matlamat iaitu untuk membeli camera NIKON , hehe .. aku bukan pergi hari ini terus beli , dah 3,4 kali aku pergi kedai tu , survey kata orang , hari ini baru lah tergerak hati aku nak beli , well , this camera will remind me about my FIRST SALARY , sbb tue aku beli , aku nak sesuatu yg boleh aku simpan menggunakan gaji aku tu , ye la , kerja dah setengah mati kan , ingat senang ke ? penat gilaa tawu , but ALHAMDULILAH , impian aku nak memiliki sebuah CAMERA NIKON kini tercapai , boleh snap-2 gambar time raya nanti :p , dan sudah tentu akan di upload disini dan di FACEBOOK! ohhh , maaf , aku akan menjadi seorang yang sangat batak upload gambar sedikit masa lagi , hekhek ^^ bye !

                           

No comments:

Post a Comment