Sunday 19 August 2012

hey ! its RAYA time !

today is first day of HARI RAYA AIDIL FITRI , semua umat islam di MALAYSIA menyambut hari raya pada hari ini , me ?? OF COURSE sayangg ! hehe .. well , daripada malam tadi actually aku tak boleh tidur , why eh ? HAHA , its because of memikirkan yang hari ini aku akan menjadi " meriah ko nyahhh !! " , HAHAHA , tak paham lagi ?? tema aku tahun ini merah , memang aku niat mula-2 lagi aku nak pakai lipstik merah , but at the end , CANCEL ! sebab muka aku jadi mcm mak nenek ! buruk-2 ! so aku decide untuk ambil tisu and lapkan lipstik aku tue , HAHA .. 

second , ALHAMDULILLAH , ALLAH masih panjangkan jodoh aku dengan si dia , yet i know that is my fault but i dont know why i refused to apologised , act , dah pun but keadaan masa tu tegang so aku decide to keep quite for a while .. mcm biasa , seteruk mana pun , we will be at normal in 24 hours , paling lama pun 24 hours .. hehe .. ALHAMDULILLAH kan ? syukur sangat , btw , hari pertama , aku belum berkesempatan beraya sekali bersama si dia ,, yelah , dua-2 busy kan , mesti semua sibuk hal keluarga masing-2 .. aku pun paham , aku harap dapat la aku beraya sekali nanti .. heeeee :) 

persediaan hari raya is still normal lah kan , aku masih seperti anak dara yang lain jugak , sibuk bergaya , make up , HAHAHAHA * tipu * , and yg paling penting bergambar , gambar keluarga .. kat bawah nie gmbr keluarga aku ,, ehemmm , kredit tue gmbr aku yg cun sekali tue okeh ;p WAKAKAKAKA

















No comments:

Post a Comment