Wednesday 22 August 2012

badan saya TERKEJUT ! :(

baru hari raya ke 4 which is yesterday , badan ini sudah menimbulkan tanda-2 tidak sihat .. sakit tekak yg teramat sakit sampai nk telan air liur pon payah , kepala yang teramat berat , dan badan yg lesu .. arghhh ! tension nya bila ada sindrom penyakit mcm nie .. terbantut segala aktiviti beraya .. semalam aku baru balik dari kelantan .. well , aku balik naik bas sebab kereta tak muat , sendat-2 mendat dengan barang-2 aku yg aku simpan kat rumah nenek aku tue .. act barang-2 tue adalah barang masa aku study kat uitm kelantan , kan sekarang aku sambung dekat uitm kedah ,, so , aku mmg kne ambil lah kan barang tue , tak kan nak beli baru pulak ,, bnyk sgt duit nye kan .. semalam jugak aku tidur aje atas bas , sumpah tak larat ,, dari 11 pagi sampai 9 malam .. penat-2 , ditambah dengan badan yang tak sihat memang meyiksakan aku .. harap-2 cepatlah sembuh , aku nak pergi beraya nie :p BYE !

No comments:

Post a Comment