Sunday 26 August 2012

bErAYa nookk !! :)

selepas dua hari demam + sakit kepala + sakit tekak yang teramat sangat , akhirnya , hari sabtu aku dapat beraya ! hehe , kemana dan dimana ? yang pertama , pergi ke rumah si buah hati pengarang jantung berulam raja ,, wahhhh ,, sakan kau ain , haha ,,, dapat main dengan baby fea , macam-2 kerenah si budak muthuk ini , mula-2 si buah hati ambil aku dekat rumah , macam biasa lah kan , dia datang bawak kereta dan sampai depan rumah aku pun terus naik kereta dan meluncur laju di jalan raya ... hehe .. pukul 4, ada ladies gathering dekat pizza pulak ,, pun macam-2 kerenah dan cerita yang diceritakan .. mereka yang join ini kebanyakannya terdiri daripada mereka yang melanjutkan pelajaran di POLITEKNIK , di pelbagai tempat di MALAYSIA juga terdiri daripada kos yang berbeza diantara masing-2 , boleh dikatakan aku sahaja student UITM ,,, arghhhh ! tak tahu nak mencelah macam mana apabila isu POLITEKNIK dibangkitkan , yelah , mana aku tahu politeknik nie kan .. btw , its an awesome day in SATURDAY , kita sambung cerita hari ahad pulak ..

AHAD : disebabkan sabtu aku dah keluar , ahad pon aku nak keluar jugak ! memang sakan kau ain bile keluar , merayau memanjang , eh choopp ! bile aku merayau ? aku pergi raya lah ! hari ini aku pergi rumah si buah hati lagi , HAHAHAHA , mcm tak ada tempat lain nk pergi kan .. hehe ,, kakak buah hati aku buat makan-2 so aku dikenakan hadir pada hari ini sebab hari sbtu cuma makan kuih , deme nie tak puas hati dan suruh aku datang lagi sekali hari ini .. macam biasa lagi sekali aku dijemput si buah hati .. haha.. kali nie dia datang depan rumah kena tunggu kejap sbb aku time uh tak siap lagi , baru nak make up sikit-2 dan nak pakai tudung , pas cari kasut yang tak jumpa , mmg lama lah jawabnye si buah hati nie tunggu kan .. huhuhuhu ..

 Destinasi pertama setelah berada didalam kereta ialah pergi farmasi beli ubat beguk , aku ada beguk , sakit tawu ! then bila nak pergi beli ubatnya tak ada , orang tu suruh letak nila aje n makan ubat tahan sakit .. destinasi kedua TF VALUE MART , BEHRANG , nak beli nugget , kelakar aku rasa bila aku tenguk orang-2 kat situ pandang kami .. pelik ke ? aku hanya berbaju kurung moden turqoise dan tudng pun turquoise jugak , beserta high heels , hanbag , jalan macam mak datin agaknya yer , dengan make up lagi , aku boleh agak mesti orang nie ingat aku datang dari gua mana tah kan .. sibuah hati pula hanya baju t-shirt kuning , seluar slack dan ehemmmm , spek mata hitam .. machoo aku rasa :) peeewiitttt ! haha , aku rasa jugak dorang ingat kami nie baru kahwin kot , ehhh , malu , malu ... hekhek .. lepas beli nugget cari ais batu dan ke rumah buah hati di INSTUN , makan-2 , sembang , tunggu si buah hati bersiap ke tempat kerja , i love u more and more sayangg ,,, heeeee ^^ , bye !

sedikit gambar di pizza -------> 

















last but not least , this picture is the picture that i like most ! walaupun dia tak suka dan marah , i dont care ! HAHA , mmuahx ! :p



No comments:

Post a Comment