Friday 7 September 2012

DATING terakhir sebelum sambung BELAJAR :)

assalamualaikum , today pergi dating dengan buah hati , sebelum pergi sambung belajar , huh , sedih nak berpisah sebenarya , tapi apa kan daya , nak sambung belajar punya pasal , aku redah jugak lah kan .. macam biasa buah hati ambil aku dekat rumah naik kereta dia , sempat jugak aku masakkan dia nasi goreng , berpeluh dowh ! yelah terkejar-2 kan .. dia nak cepat sangat , katanya hari ini hari jumaat , nak pergi solat jumaat .. aku pun terkocoh-2 lah buatkan nasi goreng dekat dia .. hehe .. well , dalam kereta barulah aku betul-2 tudung semua .. sumpah macam ape je aku tengok dah .. hahaha.. 

mula-2 beli barang , macam-2 barang aku beli , yang ada dalam check list aje lah kan .. hehe , si buah hati aku nie lah yang setia teman aku pergi mne-2 je , dengan bawak kereta nya lagi .. huhu .. waktu tengahari pulak , aku tunggu buah hati dekat kedai makan , sebabnya ialah dia nak pergi solat jumaat , alah , tak lama pun , setengah jam mungkin .. hehe.. then lepas tue pergi makan dan macam-2 lagi , tak dapat aku nak nyatakan dekat sini , i am happy to be with you , take care of yourself sayangg  , jangan gatal-2.. , bye ! 













No comments:

Post a Comment