Sunday 12 August 2012

sesi meluahkan perasaan SELESAI !

dah dua tiga hari mata belah kiri aku berkelip-2 , orang tua kata , nak menangis dan memang betul hari ini aku menangis , menangis kerana kecewa tak dapat berbuka puasa bersama dengan boyfriend , it almost 2 years and we never having IFTAR together , tak macam pasangan yang lain , dalam pada tersedu sedan itu , aku rasa sangat lega , sebab segala yang aku simpan selama ini telah aku curahkan , terpulanglah nak percaya atau tidak , i am doing my best , and yet i can say that i prepared myself for anything that might happen in the future , kita hanya merancang dan ALLAH yang menentukan segalanya , andai panjang jodoh kita akan datang , mungkin IFTAR akan berlaku , kan ? dan kalau memang dah tertulis jodoh antara kita itu memang tidak tercatat sejak dari lah mahfuz lagi , aku redha dan aku sudah bersedia , aku hanya mampu berdoa agar jodoh kita akan berkekalan sehingga akhir hayat , biarlah susah dan senang hidup aku ini bersama kamu sayangg , book of quote had said " DONT GET MAD WHEN A GIRL CARES TOO MUCH BUT WORRY WHEN SHE STARTS TO NOT GIVE AN ATTENTION " hope you get it , i care too much because because i love you , but if you think that this will mess your life , du'a and ask for ALLAH so that my love will not there for you anymore ,, I LOVE THIS PICTURE SO MUCH ,






you snap and editted it , damn love you , bye !

No comments:

Post a Comment