Friday 10 August 2012

tetttt !! sebulan tak update BLOG , :)

assalamualaikum , HAHA , dah sebulan tak update blog aku yang bersawang-2 nie .. meh nak cerita sikit apa aku buat sebulan nie , for sure , aku kerja dekat FARMASI yang membuatkan aku balik , on9 fb sekejap * wajib sayangg * , msg dengan buah hati kejap , lepas tue tidur , its my routine for a month , so tak ada waktu sangat nak update blog-2 nie .. but tanggalnya 31 JULY 2012 aku dengan rasminya meletak jawatan di kedai itu ,, "whattt ?? sekarang dah 10 haribulan ,, lebih sebulan la ! " rilex dulu , 10 hari diperuntukkan untuk aku dan diri aku ,tidur sepuas-puasnya , hahaha ... aku telah selamat menerima gaji yang sebulan tu jugak ,, penat tawu kerja , huh ! tapi alhamdulillah , dari aku kerja tue aku dapat gaji aku yang tak seberapa nie .. mcm-2 pengalaman aku dapat .. cukup lah sekadar itu kerja yang aku buat .. nak rilek-2 pulak kat rumah .. hehe .. akhir kata , meh aku bg kome tengok gambo aku yg cun melecun nie .. wakakakaka .. " penipu betul lah ! " hehe .. bye !

                                                 

2 comments: